fbpx
Search

Alfa Romeo Giulia: 5 stele Euro NCAP

Noul sedan Alfa Romeo a obtinut 5 stele la testele de siguranta organizate de Euro NCAP, cu un comportament excelent in ceea ce priveste protectia la nivelul ocupantilor adulti; scorul de 98%, inregistrat de Giulia la aceasta categorie, este cel mai mare din istoria testelor Euro NCAP.

Rezultatul se datoreaza unei caroserii usoare, dar rigide, in egala masura, in compozitia careia intra un aliaj de materiale ultra-light, precum fibra de carbon, aluminium si materiale compozite din aluminiu. Inovativele tehnologii de siguranta de la bordul Alfa Romeo Giulia sunt descrise de eficienta fara compromis. Aceste sisteme livreaza performanta uimitoare, mentinand autoturismul in control in orice situatie:

  • Sistemul Integrated Brake System (IBS), introdus in premiera mondiala pe acest model, integreaza cu succes componentele electronice si mecanice pentru a reduce distanta de franare (de la 100km/h la 0 km/h in 38 de metri pentru Giulia si in 32 de metri pentru versiunea Quadrifoglio);
  • Pentru puntea fata a fost dezvoltat un nou brat dublu de control cu axa de directie semi-virtuala pentru o mai buna absorbtie a socurilor si un raspuns precis al directiei. Acest sistem exclusiv Alfa Romeo, numit AlfaLink Technology, mentine amprenta anvelopei constanta in viraje si poate face fata unor acceleratii laterale amplificate;
  • Cel mai precis sistem de directie din segment. In orice situatie si la orice viteza, condusul la volanul unei Alfa Romeo Giulia cu cel mai direct raport de transmitere al casetei de directie (11.8) este o experienta naturala, intuitiva si sigura.

 

Printre sistemele de siguranta standard oferite pe toate versiunile Giulia se numara:

  • Forward Collision Warning (FCW) foloseste un senzor radar si o camera integrata in parbriz pentru detectarea obstacolelor sau a altor vehicule aflate pe traiectoria masinii, atentionand soferul in cazul unei coliziuni iminente;
  • Daca soferul nu reactioneaza la timp, sistemul Autonomous Emergency Brake (AEB) franeaza automat pentru a evita impactul sau pentru a atenua pagubele. Alaturi de functia de recunoastere a pietonilor (Pedestrian Detection), optionala, informatia oferita de radar si camera video este interpretata in asa fel incat sistemul AEB este capabil sa opreasca autonom masina de la viteze de pana la 65 km/h.
  • Lane Departure Warning (LDW) monitorizeaza si detecteaza parasirea neintentionata a benzii de catre sofer;
  • Sistemul Blind Spot Monitoring (BSM) cu Rear Cross Path Detection asista soferul in depasiri, la schimbarea benzilor sau la manevre in marsarier

 

Noua Giulia poate fi deja comandata in showroom-urile din Italia, Germania, Franta, Spania, Austria, Belgia, Elvetia si Olanda si va fi disponibila in Romania din toamna acestui an, in patru niveluri de echipare (Giulia, Super, Veloce si Quadrifoglio) si sase variante de motorizare: 2.2 Diesel cu 150 CP, 180 CP si transmisie manuala cu sase trepte sau automata cu opt trepte; 2.2 Diesel de 210 CP cu tranmisie automata si tractiune integrala, 2.2 benzina de 280 CP, cu transmisie automata si tractiune integrala, 2.0 benzina de 200 CP si transmisie automata in opt trepte, 2.9 V6 BiTurbo benzina cu 510 CP si cutie manuala cu sase rapoarte sau automata.

[stextbox id=”info”]Text preluat de la reprezentantii PR ai AUTOITALIA.[/stextbox]

Write a response

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Close
Continut © subTURAT 2021.
Close