Bucuresti. Group West Motors Satu Mare, cel mai nou centru autorizat de vanzari si service BMW, isi deschide portile din 15 aprilie. Inaugurarea este marcata de un eveniment special in week-end-ul 15-17 aprilie, cu sesiuni de drive teste cu modele exclusive ale marcii, inclusiv BMW Seria 7 sau nou lansatul Seria 3 330e plug-in hybrid.
Group West Motor are la baza o investitie de 1,5 milioane de Euro si va crea 10 noi locuri de munca. Constructia centrala are spatiul util de peste 1500 de metri patrati. Acesta include un showroom cu posibilitatea de a prezenta 4 automobile la interior si unul la exterior, intr-o zona dedicata, dar si un centru de automobile rulate BMW Premium Selection. Zona de service are o suprafata totala de 1000 metri patrati si permite lucrari simultane la 12 automobile.
„Ne adresam pietei locale si vrem sa lucram cu si pentru piata locala. De aceea intreaga investitie s-a realizat cu furnizori si antreprenori din Satu Mare, cu putine exceptii, acolo unde nu exista acoperire locala. Am vrut astfel sa contribuim la dezvoltarea economica a orasului si suntem mandri ca avem, cu solutii locale, un centru care respecta toate standardele BMW”, a explicat Aron Marton, director general Group West Motors Satu Mare.
Obiectivul Group West Motors pentru ultimele 9 luni ale acestui an este de 30 de unitati 15 automobile rulate comercializate prin serviciul BMW Premium Selection si o contributie de aproximativ 30% din cifra de afaceri prin after sales. Pe termen mediu, ne tinta este 100 de automobile noi pe an si o crestere proportionala a business-ului BMW Premium Selection si de after sales.
„Group West Motors este o companie nou infiintata in grupul nostru de firme pentru a sustine noul dealership BMW in Satu Mare. Ne bazam pe sustinerea celorlalte companii din grup, care vin cu experienta in vanzarile BMW in alte regiuni, dar si un portofoliu de clienti important in Satu Mare. Credem in potentialul marcii BMW, este cea mai valoroasa marca premium de automobile din lume si vine cu o gama foarte bogata de modele, care adreseaza multe segmente in piata – de la gama SUV, pana la modele ecologice, asa cum este noul Seria 3 plug-in hybrid”, a aratat Marton.
Cel mai nou centru de vanzari si service al marcii isi deschide portile cu un eveniment special in week-end-ul 15-17 aprilie. Participantii vor avea ocazia sa testeze o gama larga de modele, inclusiv noile BMW Seria 7, BMW X1 sau BMW 330e plug-in hybrid. De altfel, noul dealer intentioneaza sa inaugureze in zona de parcare si o statie de incarcare pentru automobilele electrice care va fi disponibila si pentru public. Un alt element central al prezentarii din acest week-end va fi gama de tuning si accesorii originale BMW M Performance, reprezentate printr-un model BMW Seria 4 Gran Coupe intr-o echipare completa.
„Investitiile continue pe care le fac partenerii nostri in reteaua de dealeri arata angajament si incredere in marca noastra si ne onoreaza. Succesul marcii noastre este o confirmare a calitatii modelelor BMW si ne da resursele sa investim continuu, sa completam produsele noastre cu servicii de calitate. Urmarim fiecare detaliu – dezvoltam noi solutii de comunicare on-line, un nou car-configurator, de exemplu, mult mai detaliat si cu informatii complete despre fiecare optional. Am venit cu noi concepte in showroom-uri, asa cum este <<product genius>>, un specialist care explica in detaliu tehnologiile marci, sau configuratorul pe televizor 3D. In service, investim in noi programe care sa aduca un plus de calitate si sa reduca costurile pentru clienti, asa cum este <<Advance Body Repair>> ”, a declarat Wolfgang Schulz, director general BMW Group Romania.
[stextbox id=”info”]Text preluat de pe pagina de presa a BMW Group.[/stextbox]