fbpx
Search

Noul BMW Seria 7, lux modern redefinit

Bucuresti/München. Prin noul BMW Seria 7, BMW redefineste experienta condusului dar si a calatoriei intr-un automobil din segmentul de lux. Tehnologiile de ultima ora privind designul ultrausor, sistemul de propulsie, sasiul, sistemele de operare si control si conectivitatea inteligenta combina placerea de condus emblematica pentru marca, cu confort si o experienta unica la interior, totul intr-un sedan de lux care isi propune sa rescrie standardele pietei. Predarea stafetei intre generatiile de la varful portofoliului de modele BMW face ca brandul sa prezinte, inca o data, o serie de inovatii in premiera mondiala absoluta. Chiar daca modelul este programat sa isi faca debutul mondial pentru sfarsitul acestui an, primii clienti romani si-au manifestat interesul pentru primele comenzi.

In ceea ce priveste dinamica, eficienta, confortului la rulare si siguranta pe timpul deplasarii, noul BMW Seria 7 vine cu un pachet bogat de inovatii precum utilizarea plasticului ranforsat cu fibra de carbon (CFRP) in structura caroseriei (tehnologie inovatoare BMW i, in premiera in acest segment), motoarele din noua generatie cu cele mai noi tehnologii BMW Group, sistemul hybrid plug-in pentru noul BMW 740e (care beneficiaza de experienta BMW i), sistemul de sasiu activ Executive Drive Pro (cu reglaje proactive ale trenului de rulare pe baza informatiilor oferite de o camera video cu vedere steroscopica si de sistemul de navigatie), butonul Driving Experience Control cu mod ADAPTIVE (alaturi de setariile Sport, Comfort si EcoPro, face reglajele de rulare complet automat in functie de situatie si stilul de condus), farurile BMW cu laser (premiera mondiala in segment, primul model de serie mare cu aceasta optiune). Maximizarea starii de bine pe locurile din spate este sustinuta prin Executive Lounge (cu functie de rabatare a scaunului pasagerului fata pentru mai mult loc pentru locurile din spate) cu functie de masaj extinsa si programului Vitality (program asistat de stretching pentru calatoriile lungi), acoperisului din sticla Sky Lounge Panorama (cu iluminare LED), covorul de lumini Welcome (la deschiderea usilor) sau suportului de smartphone cu statie de incarcare prin inductie. Inovatiile remarcabile din sistemul de operare si tehnologia de asistare a conducatorului includ extinderea sistemului iDrive pentru a include un Touch Display si control al gesturilor BMW (premiera mondiala absoluta), precum si Touch Command (tableta pentru controlul functiilor din automobil, premiera mondiala), noul BMW Head-Up Display (o noua generatie cu suprafata de proiectie cu 75% mai mare), avertizare la trafic transversal, asistare a controlului directiei si al benzii, protectie activa in caz de coliziune laterala, Surround View (vedere de jur-imprejur) cu imagine 3D View si sistem Remote Control Parching (parcare asistata de la distanta, premira mondiala pe un automobil de serie).

Design: prezenta stilata, design eleganta exclusivista
Designul noului BMW Seria 7 ofera o demonstratie autentica a caracterului automobilului. Proportiile armonioase si limbajul liniilor si formelor creaza o forma zvelta, puternica si usoara, care nu tradeaza dimensiunile chiar daca acesta este cel mai lung model construit vreodata de BMW.

Atentiile pentru detalii fac ca automobilul sa dezvaluie mereu forme si contraste noi. In plus, controlul perfect al suprafetelor si detaliilor, asa cum este forma montantului C care scoate in evindenta curba Hofmeister, refelecta precizia tehnica cu care este construit intregul automobil.

Dotarile caracteristice ale interiorului includ un nivel generos al spatiului, accentuat de suprafete si linii orizontale si de designul orientat spre conducator al cockpitului. Pachetul M Sport, pachetul de design Pure Excellence si BMW Individual Design Composition vor fi disponibile pentru noul BMW Seria 7 inca de la lansare. Acestea subliniaza si mai mult calitatile dinamice, eleganta exclusivista si ambianta luxoasa ale automobilului si demonstreaza posibilitatile vaste de personalizare ale automobilului.

„La BMW credem ca viitorul poate fi prezis cel mai eficient daca vom contribui la formarea lui”, explica Adrian van Hooydonk, vicepresedinte executiv BMW Group Design. „Obiectivul principal in dezvoltarea noului automobil a fost crearea unei viziuni a luxului modern si depasirea asteptarilor clientilor nostri. In viziunea BMW, luxul modern isi are radacinile in cele mai avansate tehnologii si atentia la detalii extrem de fine. Aceasta generatie BMW Seria 7 este cea mai luxoasa, cea mai confortabila si – per total – cel mai bun automobil pe care l-a construit vreodata in aceasta clasa.”

BMW EfficientLightweight: Carbon Core reduce masa automobilului cu pana la 130 de kilograme
Solutiile BMW EfficientLightweight contribuie la reducerea masei noilor modele BMW Seria 7 cu pana la 130 de kilograme fata de generatia anterioara. Elementul central este structura Carbon Core a caroseriei sedanului de lux, un produs al transferului tehnologiei din dezvoltarea modelelor BMW i. Noul BMW Seria 7 este primul automobil din segmentul sau care combina CFRP produs industrial cu otel si aluminiu. Conceptul inteligent al caroseriei utilizeaza aceasta abordare a materialelor combinate pentru cresterea rezistentei si rigiditatii celulei pasagerilor – in acelasi timp se reduce semnificativ masa automobilului. Aceasta performanta este cu atat mai remarcabila cu cat echipamentele optionale au fost extinse semnificativ, ceea ce a adus un plus de greutate.

Motoare cu sase cilindri dispusi in linie de ultima generatie
Noul BMW Seria 7 este disponibil cu o versiune actualizata a motorului V8 benzina si cu versiuni cu sase cilindri dispusi in linie benzina si diesel, din cea mai noua generatie de propulsoare a BMW Group. Toate motoarele sunt combinate standard cu o transmisie Steptronic cu opt trepte, si aceasta fiind o dezvoltare noua. Sistemul inteligent de tractiune integrala BMW xDrive, care poate fi comandat ca optiune, opereaza si el mai eficient ca niciodata.

Noile modele beneficiaza de cel mai avansat pachet de tehnologii BMW EfficientDynamics care, impreuna BMW EfficientLightweight, este responsaibil pentru performante de consum si emisii fara precedent in acest segment. Lider incontestabil este 730d. Propulsorul de sase cilindri in linie care dezvolta o putere maxima 195 kW/265 hp si un cuplu maxim de 620 Nm, obtine in ciclul de teste UE un consum de numai 4,5 litri si emisii de numai 119g CO2 per km, in echiparea cu cele mai mici roti, de 18 inch. Acelasi emisii de numai 119g CO2 per km marcau performanta pentru care BMW Seria 1 118d, o compacta de oras, era recompensata cu World Green Car of the Year in urma cu 7 ani.

BMW 740e plug-in hybrid dispune de tehnologie BMW eDrive
Completarea gamei de modele cu BMW 740e inseamna aparitia tehnologiei BMW eDrive – introdusa in premiera la automobilele BMW i – in segmentul sedanurilor de lux. Modelul hybrid plug-in, care va fi lansat ca versiune BMW 740Le cu ampatament lung si poarta denumirea BMW 740Le, este propulsat de un motor pe benzina, cu patru cilindri, si de un electromotor, care impreuna genereaza o putere totala a sistemului de 240 kW/326 CP. BMW 740e inregistreaza un consum mediu mixt de 2,1 l/100 km conform ciclului de testare EU pentru automobile hybrid si un consum mediu mixt de energie de 12,5 kWh/100 km. Emisiile CO2 sunt de 49 g/km (date provizorii). Sistemul de propulsie electrica, alimentat cu un acumulator litiu-ion de inalta tensiune, furnizeaza un impuls notabil pentru motoarele cu ardere interna cand este necesara o accelerare dinamica. Mai mult, tehnologia BMW eDrive permite rulare in regim integral electric – astfel nu rezulta nici un fel de emisii locale – la viteze de pana la 120 km/h si o autonomie de pana la 40 de kilometri, conform datelor masurate in ciclul de consum UE.

Adaptare a dinamicii si a confortului calatoriei – la cel mai inalt standard
Tehnologia sofisticata a sasiului, cu perfectionari ale diferitelor detalii si cu sisteme suplimentare de control, imbunatateste atat dinamica noii generatii BMW Seria 7, cat si calitatea calatoriei. Configuratia standard include suspensie pneumatica pe ambele punti cu reglarea garzii la sol (o premiera pentru BMW) si Dynamic Damper Control (control dinamic al amortizoarelor).

Imbunatatiri suplimentare ale confortului, dinamicii si sigurantei sunt aduse de cea mai noua actualizare a sistemului Active Steering, care acum poate fi in premiera comandata in combinatie cu BMW xDrive. Acesta asigura manevrabilitate crescuta la viteze mici, reducand semnificativ diametrul de bracare si contribuie la un mai bun control la viteze mari.

O alta premiera care este prezentata cu acest model este Executive Drive Pro cu stabilizare activa a ruliului si functionare proactiva pe baza informatiilor obtinute de la o camera cu vedere stereoscopica si date de la sistemul de navigatie. Barele stabilizatoare controlate electromecanic reduc ruliul caroseriei in virajele abordate dinamic, iar sistemul de control proactiv al sasiului adapteaza reactiile amortizoarelor la suprafata traseului.

Cel mai recent val de inovatii ofera conducatorilor o mai mare libertate de selectare a reglajului perfect pentru automobilul lor. Ei pot opta pentru un comportament si mai sportiv sau pentru un confort mult imbunatatit al calatoriei, ori pentru utilizarea modului ECO PRO extrem de eficient. Modul ADAPTIVE poate fi activat acum prin butonul Driving Experience Control care se bucura de un nou design. In aceasta setare, reglajul automobilului se adapteaza automat stilului de condus si caracteristicilor traseului.

Operare intuitiva cu Touch Display si control BMW al gesturilor
La noul BMW Seria 7, monitorul sistemului de operare iDrive vine in premiera sub forma unui Touch Display. Aceasta inseamna ca clientii vor putea opera sistemul in maniera intuitiva a dispozitivelor portabile. Sistemul de control clasic, cu controller rotativ, butoane rapide si butoane favorite este si acesta disponibil pentru a putea asigura operarea sistemului intr-un mod care nu distrage atentia de la condus.

O completare a functionalitatii sistemului iDrive, o alta premiera mondiala, este controlului BMW prin gesturi. Miscari mainii inregistrate de un senzor 3D amplasat in plafon, in zona oglinzii, si ofera o modalitate extrem de intuitiva si usoara de operare a functiilor de infotainment. Gesturile pot fi utilizate pentru o serie de functii, inclusiv ajustarea volumului audio si pentru a accepta sau a respinge apelurile telefonice. De asemenea exista optiunea de a utiliza anumite gesturi pentru functii alese individual. O alta noutate este suportul de smartphone integrat in consola centrala, care permite incarcarea prin inductie, wireless, a telefonului mobil – pentru prima data intr-un automobil.

Sistemul de incracare wireless permite asigura si incarcarea cheii cu display BMW Display Key, o alta premiera in segment. Aceasta ofera utilizatorului informatii despre automobil si permite operarea unei serii de functii de la distanta.

Ambianta de lux cu confort maxim: Executive Lounge, Touch Command
Modelele BMW 750Li xDrive, BMW 740Li, BMW 730Ld si BMW 730Ld xDrive comandate cu dotarea optionala Executive Lounge, pentru un nivel de confort exclusiv. Acest pachet de echipare include aer conditionat automat cu control pe patru zone, scaune de confort – reglabile electric si cu functie de masaj – in spate si ventilare activa a scaunelor pentru toate locurile, dar si scaune optionale Executive Lounge (permite glisarea scaunului pasagerului fata pentru a crea mai mult loc pentru locul spate), consola spate Executive Lounge si experienta entertainment pentru locurile din spate cu Touch Command BMW. Acum, functia de masaj include programul Vitality, care permite pasagerilor din spate sa activeze exercitii fizice active pentru calatoriile lungi. Sistemul foloseste senzori de presiune in scaun pentru a detecta miscarile pasagerului si a-l asista in excercitiile de stretching. Optiunea de scaune Executive Lounge sporeste confortul in spatele scaunelor din fata prin culisarea acestora inainte cu inca 90 de milimetri – totodata, scaunul fata al pasagerului are suport integrat pentru picioare in spatar. Pasagerul din spate poate adopta o pozitie extrem de relaxanta datorita spatarului care se poate inclina la un unghi mare, pana aproape de o pozitie orizontala.

Consola spate Executive Lounge dispune de o masa pliabila, suporturi suplimentare pentru pahare si sistem Touch Command. Acesta este o tableta de 7 toli (17,8 cm) care permite utilizatorului sa controleze functiile de infotainment si confort disponibile in partea din spate a habitaclului noului BMW Seria 7 si poate fi utilizat pentru redarea fisierelor audio si video externe, ca o consola de jocuri sau pentru navigare pe internet.

Sistemul Head-Up Display, o tehnologie unde BMW este linder incontestabil, a fost si acesta imbunatatit semnficativ. Acum acesta proiecteaza informatii pe o suprafata cu 75% mai mare, iar imaginile, culoare si detaliile sunt de o calitate mai buna.

Ambianta spectaculoasa: lumina Ambient, acoperis de sticla Sky Lounge Panorama
Ambianta exclusivista din interiorul noului BMW Seria 7 este imbunatatita de un design al luminilor ce a fost aranjat cu precizie. Optiunea de lumini Ambient include acum Covorul de lumini Welcome, care ofera o iluminare atractiva a zonei din jurul usilor. O alta particularitate unica este pachetul Ambient pentru versiunea cu ampatament lung a noului BMW Seria 7, care inunda compartimentul spate intr-o lumina ambientala provenita din sursele de lumina dispuse vertical in montantii B.

Versiunea cu ampatament lung a noului BMW Seria 7 va fi disponibila si cu acoperis de sticla Sky Lounge Panorama, care de asemenea este o dotare unicat in segmentul sedanurilor de lux. Lumina emisa de modulele LED montate pe lateral este distribuita uniform pe suprafata de sticla, unde lumineaza un model imprimat care creeaza imaginea unui cer instelat. Pentru acest efect se folosesc in total 15000 LED-uri.

O alta optiune ce poate fi comandata pentru accentuarea starii de bine la bordul automobilului este pachetul Ambient Air, care ionizeaza si parfumeaza aerul. In prezent este disponibila o selectie de opt arome. Totodata, calitatea remarcabila a sunetului se datoreaza nou dezvoltatului sistem de sonorizare surround Bowers & Wilkins Diamond de 1400 W, care a fost reglat special pentru interiorul noului BMW Seria 7.

Premiera mondiala la noul BMW Seria 7: parcare de la distanta
Noul BMW Seria 7 este primul automobil de serie din lume pe care clientii il pot manevra in si din spatiul de parcare sau garaj fara sa se afle cineva la volan. Prin urmare, optiunea de parcare de la distanta permite accesul in locuri de parcare foarte inguste, acolo unde accesul din si la automobil ar fi altfel deosebit de dificil. Prin utilizarea BMW Display Key – de asemenea, o noua dezvoltare -, conducatorul poate comanda automobilului sa parcheze sau sa iasa complet automat. Este posibila doar manevra de acces pe locul de parcare, cu fata, atunci cand automobilul este plasat la mai putin de 1,5 lungi de masina de locul de parcare. De asemenea tot automat automobilul poate parasi locul de parcare cu spatele, comandat din cheie.

Si celelalte manevre de parcare sunt posibile tot complet automat, inclusiv manevrele de schimbare a treptei de viteza, directie, acceleratie si frana. Insa pentru acestea conducatorul auto trebuie sa ramana la volan si sa supervizeze opratiunea.

Unic in segmentul sedanurilor de lux: faruri BMW cu laser
O alta aparitie noua in segmentul sedanurilor de lux o reprezinta farurile BMW cu laser, familiare de la BMW i8. Datorita BMW Selective Beam, acestea au efect antiorbire si pot fi comandate pentru noul BMW Seria 7 ca alternativa la echiparea standard cu faruri LED integrale. Farurile cu laser genereaza o lumina deosebit de stralucitoare si alba, oferind si o raza de 600 de metri pentru faza lunga, dublu fata de cea a farurilor LED. Acestea sunt activate automat la viteze de peste 70 km/h pe baza informatiilor oferite de o camera amplasata in parbriz pentru a nu deranja ceilalti participanti la trafic.

Sistemele inovatoare de asistare a conducatorului din portofoliul BMW ConnectedDrive imbunatatesc confortul si siguranta
Functiile de asistarea a controlului directiei si al benzii, de asistare a schimbarii benzii cu protectie activa in caz de coliziune din lateral, de prevenire a coliziunilor din spate si de avertizare la trafic transversal au fost adaugate in sistemul Driving Assistant Plus. Totodata, Traffic Jam Assistant (asistare in ambuteiaj) – care acum implica un condus semiautomat – poate fi utilizat in premiera si in afara autostrazilor, pe orice trip de drum. Iar sistemul Active Cruise Control (tempomat activ) cu functie Stop & Go poate prelua restrictiile de viteza detectate de functia Speed Limit Info, una din multele premiere mondiale tehnologice pe care le ofera noul model. La fel, o noutate absoluta este si noua generatie a sistemului Surround View cu vizualizare 3D. Acest mod simuleaza o vedere cu camere amplasate in exterior, in jurul automobilului, pentru o mai buna orientare la parcare.

Productie la uzina BMW din Dingolfing: experienta inegalabila la nivel mondial in designul ultrausor
Noul BMW Seria 7 va fi produs, ca si predecesorii sai, la uzina BMW din Dingolfing. Aceasta combina numerosii ani de experienta in construirea sedanurilor de lux cu o experienta inegalabila la nivel mondial in designul ultrausor. In cadrul retelei globale de productie a BMW Group, uzina BMW din Dingolfing este un centru de competenta in prelucrarea aluminiului si a devenit prima uzina auto din lume in care CFRP este utilizat in productia caroseriilor ca parte a unei tehnic hibrid.

Variante de model:
BMW 750i xDrive (BMW 750Li xDrive):
motor V8 pe benzina, cu tehnologie BMW TwinPower Turbo (doua turbocompresoare TwinScroll, injectie directa, VALVETRONIC, Double-VANOS). Capacitate: 4.395 cmc, putere: 330 kW/450 CP intre 5.500 si 6.000 rpm, cuplu maxim: 650 Nm intre 1.800 si 4.500 rpm. Acceleratie (0-100 km/h): 4,4 secunde (4,5 secunde), viteza maxima: 250 km/h. Consum mediu mixt*: 8,3-8,1 l/100 km (8,5-8,3 l/100 km), emisii CO2*: 194-189 g/km (197-192 g/km), standard emisii: EU6.

BMW 740i (BMW 740Li): motor pe benzina, cu sase cilindri dispusi in linie, cu tehnologie BMW TwinPower Turbo (turbocompresor TwinScroll, injectie directa, VALVETRONIC, Double-VANOS). Capacitate: 2.998 cmc, putere: 240 kW/326 CP intre 5.500 si 6.500 rpm, cuplu maxim: 450 Nm intre 1.380 si 5.000 rpm. Acceleratie (0–100 km/h): 5,5 secunde (5,6 secunde), viteza maxima: 250 km/h. Consum mediu mixt*: 7,0-6,6 l/100 km (7,0-6,6 l/100 km), emisii CO2*: 164-154 g/km (164-154 g/km), standard emisii: EU6.

BMW 730d (BMW 730Ld): motor diesel cu sase cilindri dispusi in linie, cu tehnologie BMW TwinPower Turbo (supraalimentare cu geometrie variabila a admisiei, injectie directa common-rail). Capacitate: 2.993 cmc, putere: 195 kW/265 CP la 4.000 rpm, cuplu maxim: 620 Nm intre 2.000 si 2.500 rpm. Acceleratie (0-100 km/h): 6,1 secunde (6,2 secunde), viteza maxima: 250 km/h. Consum mediu mixt*: 4,9-4,5 l/100 km (5,0-4,6 l/100 km), emisii CO2*: 129-119 g/km (132-122 g/km), standard emisii: EU6.

BMW 730d xDrive (BMW 730Ld xDrive): motor diesel, cu sase cilindri dispusi in linie, cu tehnologie BMW TwinPower Turbo (supraalimentare cu geometrie variabila a admisiei, injectie directa common-rail). Capacitate: 2.993 cmc, putere: 195 kW/265 CP la 4.000 rpm, cuplu maxim: 620 Nm intre 2.000 si 2.500 rpm. Acceleratie (0-100 km/h): 5,8 secunde (5,9 secunde), viteza maxima: 250 km/h. Consum mediu mixt*: 5,2-4,8 l/100 km (5,2-4,8 l/100 k), emisii CO2*: 137-127 g/km (137–127 g/km), standard emisii: EU6.

BMW 740e (BMW 740Le, BMW 740Le xDrive): motor pe benzina, cu patru cilindri, cu tehnologie BMW TwinPower Turbo (turbocompresor TwinScroll, injectie directa, VALVETRONIC, Double-VANOS). Capacitate: 1.997 cmc, putere: 190 kW/258 CP intre 5.000 si 6.500 rpm, cuplu maxim: 400 Nm intre 1.250 si 4.800 rpm. Tehnologie BMW eDrive cu electromotor sincron, putere: 70 kW/95 CP, cuplu: 250 Nm, acumulator litiu-ion de inalta tensiune. Putere totala a sistemului: 240 kW/326 CP. Acceleratie (0-100 km/h): 5,6 secunde (BMW 740Le: 5,7 secunde, BMW 740Le xDrive: 5,5 secunde), viteza maxima: >240 km/h, viteza maxima in regim electric: 120 km/h (limitata electronic); autonomie in regim electric**: 40 km (BMW 740Le: 40 km, BMW 740Le xDrive: 37 km). Consum mediu mixt de combustibil**: 2,1 l/100 km (BMW 740Le: 2,1 l/100 km, BMW 740Le xDrive: 2,3 l/100 km), 12,5 kWh/100 km (BMW 740Le: 12,5 kWh/100 km, BMW 740Le xDrive: 13,0 kWh/100 km), emisii CO2**: 49 g/km (BMW 740Le: 49 g/km, BMW 740Le xDrive: 53 g/km), standard emisii: EU6.

[stextbox id=”info”]Text preluat de pe pagina de presa a BMW Group.[/stextbox]

Close
Continut © subTURAT 2024.
Close