fbpx
Search

RATB testeaza noul Mercedes-Benz Citaro cu motor Euro VI

  • Noul Mercedes-Benz Citaro Euro VI ofera un nivel ridicat de confort atat pentru calatori, cat si pentru soferul autovehiculului
  • Siguranta de la A la Z. Citaro Euro VI este primul autobuz cu podea joasa ce detine ESP pentru autobuzele rigide si ATC pentru cele articulate
  • Noile motoare BlueEfficiency Power cu BlueTec®6: economie ridicata si respectarea mediului inconjurator
  • Pentru a observa comportamentul autobuzului in conditii de trafic intens, timp de doua saptamani, RATB testeaza noul Citaro pe linia 104, calatoria fiind gratuita pentru pasageri

Mercedes-Benz Romania prezinta noul Citaro cu motor Euro VI, un autobuz care se remarca prin confort, siguranta, performanta ridicata, consumul scazut si caracteristicile prietenoase cu mediul. Din 9 iulie, autobuzul este testat de catre RATB pe linia 104 pentru a vedea cum se comporta acesta in conditiile de trafic din Bucuresti, accesul calatorilor fiind gratuit.

Noul Citaro se distinge in primul rand la nivelul experientei superioare de transport, oferind pasagerilor calatorii placute din primul moment in care pasesc in autobuz. Mai mult, pasagerii se bucura pe parcursul drumului de scaune comode, tinuta de drum fara cusur, precum si de generozitatea spatiului interior, toate acestea asigurand astfel un nou nivel de confort pentru transportul public urban.

Structura mai joasa a treptelor si podeaua coborata asigura un flux de pasageri mai rapid si o dispunere mult mai lejera si usoara a calatorilor in interiorul autobuzului. Scaunele se remarca prin comoditate, robustete si rezistenta, precum si prin nivelul ridicat de confort datorat formei ergonomice. Pentru pasagerii care calatoresc in picioare, sistemul flexibil de prindere este la indemana si este sigur in mers. De altfel, barele de sustinere verticala mentin conturul curbat spre exterior al modelului precedent, ce a servit ca model pentru intreaga bransa.

Mai mult, Citaro se bucura de stabilitate si o tinuta de drum ireprosabile prin suspensia perfecta indiferent de situatie, numarul de locuri sau conditia drumului, cu ajutorul reglajului de nivel si amortizoarelor controlate electronic. Confortul calatorilor este completat de sistemul de aer conditionat. Aerotermele aflate pe peretii laterali sunt controlate termostatic si asigura o temperatura placuta chiar si in timpul iernii.

Calatorii din Bucuresti sunt deja obisnuiti cu confortul si siguranta oferite de modelele Citaro folosite de partenerii nostri de la RATB. Insa, in acest moment, prin noul Citaro, propunem un nou mijloc de transport. Acest model este autobuzul perfect pentru oras, eficient si prietenos cu mediul, potrivit din toate punctele de vedere peisajului urban. Suntem increzatori ca pasagerii si soferii vor aprecia noul grad de confort, siguranta, utilitate crescuta si beneficiile suplimentare oferite de noul model Citaro”, a declarat Boris Billich, CEO si Presedinte Mercedes-Benz Romania.

Noul Citaro este asamblat in cele mai moderne fabrici de productie de autobuze si se afla pe primele locuri in ceea ce priveste reducerea emisiilor nocive, evidentiindu-se prin masurile de protectia mediului. Predecesorul noului Citaro reprezinta unul dintre cele mai bine vandute modele de autobuze pentru transportul public. Definitoriu pentru acest succes nu a fost numai conceptul de pionierat al vehiculului, ci si calitatea deosebita a acestuia – care este continuata consecvent de noul Citaro.

Unul dintre principalele avantaje detinute de Mercedes-Benz Citaro este reprezentat de catre motorul Euro VI si de echipamentul de control al emisiilor poluante. Noul Citaro respecta standardele ridicate de mediu Euro VI privind emisiile si ofera beneficii suplimentare sub forma unei bune economii de combustibil si unei exploatari fara probleme.

Un castig pentru transportul public il reprezinta motoarele fiabile si economice Euro VI care utilizeaza tehnologia BlueTec®6 pentru motoare diesel. De asemenea, mediul inconjurator este protejat datorita nivelului scazut de emisii poluante si de particule. Motoarele diesel sau pe gaz natural comprimat cu o putere de 220 kW (300 CP) si 265 kW (360 CP) contribuie la economisirea carburantului si asigura deplasarea rapida in trafic.

Astfel, in cazul noilor motoare Euro VI, exista si optiunea cu gaz natural comprimat (NGT), care ofera reducerea costurilor cu combustibilul si, de asemenea, reducerea emisiilor poluante.

Pentru asigurarea si imbunatatirea calitatii, procedee precum vopsirea catodica a intregii caroserii prin scufundarea in baie, fac posibil ca autobuzul sa isi indeplineasca cu usurinta scopul pentru care a fost creat. Astfel, noul Citaro beneficiaza de o perioada lunga impotriva coroziunii si, in acelasi timp, protejeaza si investitia facuta.

Printre principalele avantaje ale utilizarii noului Citaro se numara:

  • Cresterea gradului de confort pentru sofer si pasageri;
  • Protectie anti-coroziune pe termen lung ce conduce la o calitate indelungata si protectia investitiei;
  • Tehnologia NGT – solutie de combustibil alternativa ajunsa la a doua generatie de motoare, bazata pe gaze naturale si utilizata de Mercedes-Benz

Pentru o buna administrare a flotei de vehicule, FleetBoard ofera sprijin in optimizarea proceselor de transport, reducerea costurilor de combustibil si a emisiilor de CO2 si in stabilirea timpilor de lucru ai soferilor. FleetBoard ofera o privire de ansamblu rapida si obiectiva asupra parametrilor flotei.

Noul Citaro Euro VI este utilizat timp de doua saptamani in Bucuresti, pe linia autobuzului 104, accesul calatorilor fiind gratuit.

[stextbox id=”info”]Text preluat de la reprezentantii PR ai Mercedes-Benz Romania.[/stextbox]

Close
Continut © subTURAT 2024.
Close