fbpx
Search

Preturi Alfa Romeo Giulia in Romania

Alfa Romeo a avut intotdeauna o abordare unica si originala fata de felul in care si-a proiectat automobilele, fiind un punct de convergenta intre design si pasiune, dragoste pentru tehnologie si un instinct puternic care inspira emotii. Astazi, Alfa Romeo scrie un nou capitol in istoria sa si anunta unui viitor in care soferul este inca o data in centrul produsului. Giulia este disponibila in Romania de la 28.425 Euro +TVA, iar pretul de lansare include un discount de 10%.

Cel mai asteptat model Alfa Romeo al deceniului poate fi comandat in Romania incepand de astazi. Importatorul Auto Italia a inceput comercializarea noului sedan Alfa Romeo Giulia, prin cele 35 de centre din reteaua de distribuitori autorizati. Reintoarcerea la tractiunea spate, combinata cu o directia precisa, reprezinta sinteza suprema dintre sportivitate si confort, puse in slujba placerii pure a condusului.

Noua Alfa Romeo Giulia va fi oferita in Romania in patru niveluri de echipare (Giulia, Super, Veloce si Quadrifoglio) si sase variante de motorizare: 2.2 Diesel cu 150 CP, 180 CP si transmisie manuala cu sase trepte sau automata cu opt trepte si tractiune spate; 2.2 Diesel de 210 CP cu transmisie automata si tractiune integrala, 2.2 benzina de 280 CP, cu transmisie automata si tractiune integrala, 2.0 benzina turbo de 200 CP sau 280 CP si transmisie automata in opt trepte si tractiune integrala, 2.9 V6 BiTurbo benzina cu 510 CP si cutie manuala cu sase rapoarte sau automata in opt trepte.

In echiparea de baza, Giulia porneste de la 31.583 E + TVA (28.425 Euro + TVA cu discount de lansare), pentru versiunea de motorizare 2.2 JTDM/150 CP, cu transmisie manuala in 6 trepte si tractiune spate, si include dotari de confort si functionalitate precum:

  • sistem Start & Stop
  • climatizare automata pe doua zone
  • geamuri anterioare si posterioare actionate electric
  • inchidere centralizata cu telecomanda
  • oglinzi incalzite, sistem multimedia Alfa Connect de 6.5“
  • volan imbracat in piele
  • comenzi audio pe volan
  • lumini de zi si stopuri LED
  • Cruise Control cu limitator de viteza
  • senzori de ploaie
  • lumini de curtoazie in usi
  • jante din aliaj pe 16”
  • sistem Alfa DNA

 

Nivelul de baza oferit de noua Giulia ofera o gama extinsa de echipamente standard. Acestea includ noi sisteme de siguranta activa precum:

  • Integrated Brake System
  • airbag sofer si pasager
  • airbag-uri laterale fata
  • windowbags
  • FCW (Forward Collision Warning cu functie Autonomous Emergency Brake)
  • LDW (Lane Departure Warning)
  • tetiere anterioare active
  • TMPS

 

Pachetul de dotari standard este completat de versiunea Super cu elemente exclusive de interior si exterior: tapiterie din material textil si piele in trei culori, praguri cu insertii din aluminiu, teava de esapament cu iesire dubla cromata si jante de 17 inchi din aliaj.

Veloce aduce scaune sport cu tapiterie din piele si scaun sofer reglabil electric in 6 directii cu memorie, volan sport imbracat in piele si incalzit, faruri Bi-Xenon, jante din aliaj pe 18” cu design turbina, insertii interioare din aluminiu, etriere colorate, pedalier sport din aluminiu.

Varful de gama Quadrifoglio pluseaza cu elemente de stil si functionale menite sa amplifice senzatiile sportive si caracterul sofisticat al noii Giulia: acestea includ scaune sport cu tapiterie din piele si Alcantara, volan sport cu buton rosu Start/Stop, insertii de fibra de carbon la interior, spoilere aero la exterior, functii de siguranta si confort care includ BSM (Blind Spot Monitor) si o camera pentru mers inapoi, precum si faruri cu Xenon de 35W cu tehnologie AFS.

Mai mult, Giulia Quadrifoglio vine cu un pachet tehnic care duce la maxim performantele dinamice ale masinii: spoilerul activ fata Alfa Active Aero Splitter, sistemul de franare dedicat, selectorul Alfa DNA Pro cu modul Race care comunica in timp real cu sistemul Alfa Chassis Domain Control (CDC) si tehnologia Alfa Torque Vectoring.

 

Pentru a permite imbunatatiri aditionale, echipamentele disponibile la cerere includ pachetele Sport, Performance, Driver Assistance si Fleet.

  • Pachetul Sport completeaza versiunea Super cu un volan sport cu extra aderenta, plus faruri Bi-Xenon.
  • Pachetul Performance adauga versiunilor Super si Veloce, cu transmisie automata, padele din aluminiu pe volan pentru schimbarea vitezelor, blocare diferential spate si suspensii active Alfa SCD.
  • Pachetul Driver Assistance, disponibil pe versiunile Giulia, Super si Veloce, completeaza echipamentul standard cu o camera video pentru mers inapoi cu linii dinamice de parcare, senzori parcare anteriori si posteriori si Blind Spot Monitoring (BSM).
  • Pachetul Fleet aduce in plus versiunilor Giulia si Super camera video posterioara pentru parcare, senzori de parcare anteriori si posteriori, BSM si sistem de infotainment Alfa Connect cu display de 6,5 inchi si navigatie.

 

Alfa Romeo Giulia va fi expusa in premiera la Salonul Auto Bucuresti si Accesorii 2016, desfasurat in perioada 20 – 30 octombrie, la Romaero, si va beneficia de o oferta de finantare exclusiva, desfasurata prin Impuls Leasing: 0% avans si 0% dobanda.

In perfect echilibru. Distributie perfecta a masei si cel mai bun raport greutate-putere

Unul din obiectivele primare care subliniaza limbajul de design al noii Giulia este reprezentat de satisfactia totala in timpul condusului. Factorii cheie care ajuta la atingerea acestui punct il reprezinta distributia perfecta a masei pe cele doua punti si raportul excelent greutate-putere. Distributia excelenta a masei intre puntea fata si puntea spate necesita o gestionare inteligenta a materialelor, obtinuta printr-o setare fina a configuratiei masinii si aranjarea elementelor mai grele cat mai central posibil. Raportul ideal greutate-putere a fost obtinut cu ajutorul materialelor ultrausoare. Fibra de carbon a fost aleasa pentru arborele de transmisie iar aluminiul a fost folosit pentru motoare, suspensii, frane, portiere, pasajele rotilor si capota. Folosirea generoasa a materialelor ultrausoare a dus la o masa proprie de 1,374 kg pentru versiunea echipata cu motorul diesel de 2,2 litri cu 180 CP. Masa redusa nu afecteaza rigiditatea torsionala care garanteaza calitatea in timp, confortul acustic si manevrabilitatea in conditii de solicitare extrema.

Versiunea Quadrifoglio cu 510 CP generati de motorul V6 BiTurbo de 2,9 litri ofera o masa proprie de 1,524 kg si un raport greutate-putere de 2,99 kg/CP. Aceste cifre extraordinare au fost atinse prin extinderea folosirii fibrei de carbon pentru plafon, capota, spoilerul fata si spate, precum si pentru pragurile laterale. Masa versiunii Quadrifoglio poate fi redusa aditional cu ajutorul celor doua componente optionale: franele carbon-ceramice si scaunele Sparco dezvoltate pe un cadru structural din fibra de carbon.

Giulia detine un coeficient aerodinamic Cd de 0,25. Acest rezultat confirma angajamentul Alfa Romeo fata de dezvoltarea caroseriilor aerodinamice si orele incomensurabile petrecute in tunelul aerodinamic, care au facut posibila adoptarea celor mai avansate solutii tehnice. In esenta, designul fluid de la baza masinii imbunatateste fluxul de aer care trece pe sub masina, iar gestionarea acestuia de catre arhitectura partii din spate reduce turbulentele, pentru o mai buna eficienta dinamica.

 

Solutii tehnice exclusive si unice

Noua Giulia ofera solutii tehnice unice. Cele mai sofisticate componente includ functia Integrated Brake System (IBS) cu rol in reducerea considerabila a distantei de franare – de la 100 km/h la 0 in 38,5 m pentru Gulia si 32 m pentru Quadrifoglio – si sistemul de suspensie activa pentru confort exceptional. Exclusiv pentru versiunea Quadrifoglio, tehnologia Torque Vectoring gestioneaza extrem de eficient distributia cuplului intre cele doua roti ale puntii spate in timp ce sistemul Alfa Active Aero Splitter amplifica forta de apasare la viteze superioare.

Pentru a pastra cu exactitate traditia Alfa Romeo, sistemele electronice nu trebuie sa adopte un caracter invaziv, ci doar sa asiste soferul in timpul unei experiente incantatoare de condus, posibila datorita sasiului si suspensiilor perfect calibrate. Noua Giulia nu se abate de la traditie: foloseste o platforma unica si inovativa, dar nu ignora sistemele moderne de siguranta, oferite in standard sau ca dotare optionala, in functie de nivelul de echipare ales.

 

  • Alfa Torque Vectoring (doar pentru Giulia Quadrifoglio)

Tehnologia Torque Vectoring foloseste un dublu ambreiaj integrat in diferentialul spate si face astfel posibila gestionarea cuplului care ajunge la fiecare roata in parte. Astfel, transferul de putere pe asfalt este imbunatatit, in special in conditii de aderenta scazuta. Deci, experienta de condus se mentine la fel de sigura si distractiva, fara sa fie nevoie de interventia invaziva a sistemului de control al stabilitatii.

 

  • Integrated Brake System (IBS)

Noua Giulia ofera in premiera mondiala sistemul electromecanic inovator IBS care combina controlul stabilitatii cu traditionala servofrana. Prin integrarea cu succes a componentelor electronice si mecanice care se alatura unei optimizari in ceea ce priveste distributia masei, raspunsul excelent la comenzi si lipsa vibratiilor in pedale, sistemul garanteaza o reactie instantanee la franare pentru o distanta record: de la 100 km/h la 0 in 38,5 secunde pentru Giulia si 32 m pentru versiunea Quadrifoglio.

 

  • Forward Collision Warning (FCW) si Autonomous Emergency Brake (AEB) cu recunoasterea pietonilor

Sistemul Forward Collision Warning (FCW), oferit ca standard pe toate versiunile Giulia, foloseste un senzor radar si o camera integrata in parbriz pentru detectarea obstacolelor sau a altor vehicule aflate pe traiectoria masinii, atentionand soferul in cazul unei coliziuni iminente. Daca soferul nu reactioneaza la timp, sistemul Autonomous Emergency Brake (AEB) franeaza automat pentru a evita impactul sau pentru a atenua pagubele. Mai mult, gratie functiei de recunoastere a pietonilor, informatia oferita de radar si camera video este interpretata in asa fel incat sistemul AEB este capabil sa opreasca autonom masina de la viteze de pana la 65 km/h.

 

  • Alfa Active Aero Splitter (doar pentru Giulia Quadrifoglio)

Pe langa excelentul coeficient aerodinamic Cx (0.32), un echilibru perfect al fortelor la extremitati si al comportamenului fortei de apasare, versiunea Quadrifoglio ofera un splitter din fibra de carbon amplasat in partea din fata cu rol in gestionarea fortei de apasare cu un plus de incarcare aerodinamica, pentru perfornante crescute si aderenta sporita la viteze superioare.

 

  • Alfa DNA si Alfa DNA Pro (doar pentru Giulia Quadrifoglio)

Noua Giulia dispune de noul sistem Alfa DNA, care modifica comportamentul dinamic al masinii in functie de preferintele soferului: Dynamic, Natural, Advanced Efficiency (prezent pentru prima data pe un model Alfa Romeo) si Race (doar pentru versiunea Quadrifoglio).

 

  • Alfa Chassis Domain Control (doar pentru Giulia Quadrifoglio)

Dezvoltat in parteneriat cu Magneti Marelli, sistemul Alfa Chassis Domain Control (CDC) actioneaza din postura de “creier” al masinii si coordoneaza toate sistemele electronice de la bord. Sistemul gestioneaza actiunile unui numar variat de functii – Alfa DNA Pro, Alfa Torque Vectoring, Alfa Active Aero Splitter, sistemul de suspensie activa si ESC – dar in acelasi timp desemneaza sarcini pentru optimizarea performantei si a placerii de codus. Cu alte cuvinte, sistmeul CDC adapteaza modul de rulare in timp real, reusind astfel sa modifice maparea sistemului dinamic Alfa DNA Pro in functie de datele detectate de senzori privind acceleratia si rotatia motorului. Situatiile critice sunt prevenite si rezolvate prin informarea in prealabil a unitatilor de control relevante: sasiu, tren de rulare, suspensie, frane, directie, servodirectie si diferential.

 

  • Sistem de suspensie cu tehnologie Alfa Link

Aderenta pe sosea este garantata de noua suspensie Alfa™ Link, construita integral din aluminiu, care asigura un excelent comportament dinamic si manevrabilitate unica in segment. Pe fata, noul sistem cu doua brate de control, dintre care unul dublu, permite obtinerea unei axe de directie semi-virtuala si mentine rotile perfect perpendicular pe suprafata drumului, chiar si in cele mai exigente viraje. Pe spate, constructia Multilink cu 4 conexiuni si o jumatate de brat, reprezinta combinatia ideala intre aderenta laterala in viraje si nivelul de confort, chiar si pe portiuni cu drum accidentat. Mai mult, gratie designului compact, pasagerilor din spate le este garantat maximum de spatiu.

 

Design emotional

Ca fiecare model Alfa Romeo, noua Giulia s-a nascut din echilibrul perfect dintre traditie, viteza si frumsete, devenind astfel o exprimare suprema a stilului italian in lumea auto.

Giula contine toate trasaturile distinctive ale stilului italian pur: un simt impecabil al proportiilor, simplitate si finisare superioara, totul pentru un design inovator loial unei traditii universal recunoscute.

Proportiile sunt bazate pe arhitectura tehnica a intregii masini si sunt o consecinta directa a acesteia, in timp ce detaliile stilistice sunt sculptate pornind de la mecanica masinii. Noua Giulia se remarca prin distanta scurta dintre axul rotii si extremitatile fata/spate, capota lunga si aripile laterale fata alungite, dar si prin locurile din spate amplasate pe puntea spate si aripi laterale spate musculare care marcheaza locul unde puterea motorului ajunge pe asfalt. Silueta masinii este rezultatul adoptarii tractiunii spate, a tipului de motor si al componentelor mecanice, care sunt amplasate intre cele doua axe pentru un mai bun echilibru al maselor. Toate acesta se traduc intr-un ampatament extrem de generos – cel mai lung din segmentul sau – parte integranta a uneia dintre cele mai compacte caroserii. Aceste proportii scot la vedere forma dinamica a unei elipse vazuta in plan. In plus, suprafetele netede si montantii cuprinzatori ofera inertie masinii si creaza un profil de tip coupe ce aminteste de Giulietta Sprint, una dintre cele mai frumoase masini create vreodata.

Al doilea aspect al stilului italian este simplitatea, capabila sa camufleze ceea ce este de fapt unul dintre cele mai complexe procese din industria auto: desenarea unei masini. Este nevoie de mult stil pentru a ascunde procesul compex de fabricatie in spatele unor linii simple, naturale, care amplifica formele elegante si gustul sofisticat italian. Designul modelelor Alfa Romeo a fost intotdeauna exprimat de linii fluente, curate. Din acest motiv, noua Giulia are o identitate puternica exprimata in retusuri simple: o linie ferma domina lateralul si marcheaza portierele imbracand in acelasi timp manerele acestora, si fireste, legendara grila “frunza de trifoi”, cel mai cunoscut, celebru si pregnant element de design din istoria auto.

O alta trasatura caracteristica a noii Giulia este calitatea, care satisface atat vazul, cat si simtul tactil si care creeaza in acelasi timp reflexii armonioase, bogate, pe proportiile masini. La exterior, forma noii Giulia este statuesca, zvelta, amintind de o felina gata de atac. Giulia primeste si noi combinatii cromatice: trei culori pastel, White, Black si Alfa Red si opt culori metalice: Vulcano Black, Silverstone Grey, Lipari Grey, Stromboli Grey, Vesuvio Grey, Imola Titanium, Montecarlo Blue si Monza Red. Mai mult, doua culori exclusive aplicate in trei straturi de vopsea sunt disponibile pentru versiunea Quadrifoglio: Trofeo White si Competizione Red.

O componenta esentiala a designului noii Giulia este soferul. Interiorul masinii pune accentul pe satisfactie in timpul condusului intr-un mod simplu, dar esential: prezenta solutiilor tehnologice non-invazive poate fi perceputa ca unul din instrumentele care pivoteaza in jurul soferului. Tunelul central este amplasat in diagonala, bordul usor ondulat si volanul care aduce la un loc principalele functii ale masinii se remarca prin pragmatism si dimensiuni reduse, ideale pentru orice stil de condus. Intregul pachet este asezonat cu materiale rafinate, alese pentru impactul lor vizual si tactil, asamblate manual cu cea mai mare atentie.

 

Motoare inovatoare, de ultima generatie

Design, tehnica si tehnologie – acestea sunt trasaturile principale ale noii Giulia. Dar conform traditiei, o Alfa Romeo autentica este dependenta de inima care bate sub capota.

Motorul V6 BiTurbo de 2,9 litri cu 510 CP face din versiunea Quadrifoglio cel mai puternic model de strada Alfa Romeo construit vreodata. Mai mult, toate motoarele din gama fac parte dintr-o generatie noua, fara precendent, de propulsoare cu patru cilindri, construite integral din aluminiu, care reprezinta tot ce are mai bun de oferit grupul FCA in materie de motoare. Toate propulsoarele sunt asamblate in Italia in fabrici situate in Termoli (motoare pe benzina) si Pratola Serra (motoare diesel), in zone special dedicate Afla Romeo, cu proceduri de ultima generatie si metode care le plaseaza in topul celor mai performante si eficiente motoare din segment.

 

  • Motorul diesel de 2,2 litri

Motorul diesel de 2,2 litri disponibil pe noua Giulia este primul diesel din istoria Alfa Romeo construit in totalitate din aluminiu. Cu o configuratie de tip patru cilindri in linie, acest motor se remarca prin sistemul de injectie de ultima generatie cu tehnologie MultiJet II si Injection Rate Shaping (IRS), si presiune de operare de 2.000 de bari. Turbina cu geometrie variabila operata electric ofera tehnologie de varf si reduce raspunsurile intarziate la accelerare, dar in acelasi timp garanteaza un nivel optim de eficienta. Cea mai sofisticata experienta de condus si standardele ridicate de confort sunt, de asemenea, obtinute prin echilibrarea arborelui cotit.

Noul motor 2.2 Diesel este disponibil in doua versiuni, cu 180 CP la 3,750 rpm (cuplu maxim de 450 Nm la 1,750 rpm) si 150 CP la 3,750 rpm (cuplu maxim de 380 Nm la 1,500 rpm). Ambele variante pot fi cuplate la o transmisie manuala cu sase rapoarte sau la noua cutie de viteze automata cu opt trepte.

 

  • Motorul V6 BiTurbo benzina de 2,9 litri cu 510 CP

Destinat exclusiv versiunii Quadrifoglio, acest motor este o solutie unica in ceea ce priveste tehnologia si performanta, destinat sa devina noul etalon al brandului. Inspirat de tehnologia si cunostintele Ferrari, motorul V6 BiTurbo este construit in intregime din aluminiu – pentru a reduce masa totala a masinii, in special la nivelul puntii fata – si livreaza 510 CP impreuna cu un cuplu maxim de 600 Nm, pentru performante efervescente: viteza maxima de 307 km/h si accelerare de la 0 la 100 km/h in doar 3,9 secunde. Desi cifrele de putere si cuplu sunt impresionante, motorul V6 BiTurbo cu 510 CP este campion in segment la capitolul emisii de CO2 (198 g/km cu transmisia manuala cu sase trepte) si impresioneaza prin consumul redus de combustibil, gratie sistemului electronic de dezactivare a cilindrilor.

 

  • 8.8” Connect 3D Nav, standard pe Quadrifoglio

Sistemul de ultima generatie Connect 3D Nav de 8,8 inchi disponibil optional pe noua Giulia – dezvoltat in colaborare cu Magneti Marelli – ofera o gama sofisticata de functii si caracteristici, inclusiv o interfata HMI (utilizator-vehicul) moderna. Sistemul poate fi controlat prin intermediul unui joystick rotativ (Rotary Pad) sau tactil, prin atingerea ecranului high-resolution de 8,8 inchi integrat in bord. In plus, gratie tehnologiei “optional bonding”, utilizatorul se bucura de un nivel excelent de vizibilitate si lizibilitate.

Sistemul 8.8” Connect 3D Nav este echipat cu un sistem avansat de recunoastere vocala pentru o experienta completa de conectivitate cu toate dispozitivele mobile existente (telefon, smartphone, tableta, atat cu sistem de operare Apple iOS, cat si Android). Sistemul de infotainment modern disponibil pe noua Giulia permite accesarea functiei de radio digital DAB si a sistemului audio Hi-Fi, dar faciliteaza si folosirea tehnologiei Bluetooth pentru initierea de apeluri hands-free si redarea continutului audio de pe un dispozitiv USB sau smartphone. Mai mult, sistemul implementeaza functiile de navigatie cu ajutorul hartilor 3D cu rezolutie ridicata. Sistemul calculeaza cu rapiditate rutele cerute si poate fi folosit chiar si in lipsa semnalului GPS gratie tehnologiei Dead Reckoning. Sistemul mai afiseaza si informatii legate de stilul de condus sau de modul de rulare selectat prin intermediul Alfa DNA / Alfa DNA Pro.

 

Interfata utilizator-masina

Habitaclul noii Giulia ofera cele mai bune standarde in ceea ce priveste calitate, siguranta, gradul de echipare si confortul, prin implementarea unui element de stil, profund legat de traditia Alfa Romeo: atentia acordata soferului.

Toate comenzile, inclusiv butonul Start de pornire a motorului, sunt integrate in volan, in timp ce interfata utilizator-masina consta in doua controlere simple, folosite pentru setare sistemelor Alfa DNA si infotainment.

 

Blocurile optice fata si spate: un compendiu de stil, excelenta si tehnologie

Fabricate de Magneti Marelli in parteneriat cu Alfa Romeo, blocurile optice fata si spate disponibile pe noua Giulia ofera elemente autentice de design ce accentueaza eleganta, silueta si personalitatea masinii, facand-o usor de remarcat de la prima vedere. Blocurile optice spate cu tehnologie LED amplifica forma spatelui intr-o maniera unica, in timp ce ofera beneficii reale in ceea ce priveste siguranta multumita activarii rapide in cazul unei franari subite.

Designul desavarsit si ergonomia sunt elementele care caracterizeaza farurile, disponibile in trei variante: cu halogen sau cu ultima tehnologie Xenon, cu module de 23W sau 35W. Cele din urma au capacitatea de amplificare a fluxului de lumina si a difuziei acesteia, economisind, in acelasi timp, energie si sporind vizibilitate pe timp de noapte, cu 200% mai eficient fata de farurile normale cu halogen. Mai mult, blocurile optice fata garanteaza un nivel superior de siguranta: obstacolele pot fi reperate cu o secunda mai devreme, echivalentul unui avantaj de 28 m adaugat distantei de franare la o viteza de 50 km/h. Farurile cu Xenon de 35W ofera functia adaptiva AFS (Adaptive Frontlights System) care redirectioneaza fasciculul de lumina catre interiorul virajelor, pentru o mai buna vizibilitate. In plus, luminile de zi (DRL), functia Cornering Light, luminile laterale si indicatorii de semnalizare folosesc tehnologie LED pentru o mai buna eficienta si o performanta de top.

 

Sisteme de asistenta pentru sofer

Concepul de design din spatele noii Giulia infatiseaza soferul in inima experientei de condus. Masina ofera asistenta soferului in sarcinile sale zilnice, oferind cea mai avansata tehnologie disponibila pentru implinire sufleteasca si siguranta absoluta in timpul condusului.

Sistemul Forward Collision Warning (FCW) foloseste un senzor radar si o camera integrata in parbriz pentru detectarea obstacolelor sau a altor vehicule aflate pe traiectoria masinii, atentionand soferul in cazul unei coliziuni iminente. Daca soferul nu reactioneaza la timp, sistemul Autonomous Emergency Brake (AEB) franeaza automat pentru a evita impactul sau pentru a atenua pagubele rezultate in urma impactului.

Mai mult, pachetul de sisteme de asistenta pentru sofer nu ar fi complet fara functiile Lane Departure Warning (LDW), care detecteaza schimbarile neintentionate de banda si Blind

Spot Monitoring (BSM) (optional), care monitorizeaza zona imediat apropiata din jurul masinii si asista soferii in timpul schimbarilor de banda si la executarea depasirilor.

 

Siguranta de 5 stele

Giulia a obtinut 5 stele la testele de siguranta organizate de Euro NCAP, cu un comportament excelent in ceea ce priveste protectia la nivelul ocupantilor adulti; scorul de 98%, inregistrat de Giulia la aceasta categorie, este cel mai mare din istoria testelor Euro NCAP. Rezultatul se datoreaza unei caroserii usoare, dar rigide, in egala masura, in compozitia careia intra un aliaj de materiale ultra-light, precum fibra de carbon, aluminium si materiale compozite din aluminiu. Inovativele tehnologii de siguranta de la bordul Alfa Romeo Giulia sunt descrise de eficienta fara compromis. Aceste sisteme livreaza performanta uimitoare, mentinand autoturismul in control in orice situatie.

[stextbox id=”info”]Text preluat de la reprezentantii PR ai AUTOITALIA.[/stextbox]

Write a response

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Close
Continut © subTURAT 2024.
Close