Super Bowl, cel mai important eveniment din istoria publicitatii… pardon, a fotbalului american, si-a serbat a 50-a editie pe 7 februarie. V-as fi spus mai multe despre sport, dar sunt la fel de pasionat de fenomen ca restul europenilor. Adica foarte putin, spre deloc. Mult mai interesante sunt reclamele din pauze si exista un motiv foarte bun: anul acesta, CBS -canalul care a transmis meciul – a cerut 5 milioane $ pentru fiecare 30 de secunde de publicitate. Haideti sa analizam impreuna daca producatorii auto si-au investit eficient bugetele!
1. Acura – What He Said
https://youtu.be/AfsZ9tXnv5M
Produsul: Acura NSX
Sloganul: “What he said”
Morala: Noua Acura NSX este un fel de rock star printre masini… sau cel putin David Lee Roth, solistul trupei Van Halen, asa o considera. Are doar cuvinte interjectii de lauda! Daca am fi fost americani, probabil ne-am fi lasat impresionati de excesul de rosu, alb si albastru cu care Acura incearca sa isi mascheze originile japoneze…
2. Audi – Commander
https://youtu.be/yB8tgVqmKzw
Produsul: Audi R8
Sloganul: Choosing the moon brings out the best in us.
Morala: Audi recomanda octagenarilor lipsiti de pofta de viata sa conduca un Audi R8, o masina capabila sa treaca de 300km/h. Aparent, asta o sa le trezeasca amintiri din vremurile in care erau astronauti si imblanzeau puteri mult mai mari, deci totul e ok…
3. Hyundai – The Chase
Produsul: Hyundai Elantra
Sloganul: You talk, it starts!
Morala: Mai bine inchiriezi un film romantic decat sa ii propui persoanei iubite o plimbare prin padure. Noroc cu noul Hyundai Elantra care te salveaza de ursi vorbitori, vegani, dornici de imbratisari calduroase.
4. Toyota – The Longest Chase
https://youtu.be/MYeM-8hO3hM
Produsul: Toyota Prius
Sloganul: #GoPriusGo
Morala: Ghinionist sa fii, noroc sa ai. Patru hoti simpatici isi dau seama ca trebuie sa improvizeze si aleg ca masina de evadare noul Prius. Cum nu au nevoie sa faca plinul, antieroii reusesc sa evadeze, spre amuzamentul dispecerului de politie. Pentru Toyota, furtul devine un lucru cool in urma caruia apar emisiuni tv, concursuri, dansuri si nenumarate domnisoare cu inimi frante.
5. Hyundai – Ryanville
Produsul: Hyundai Elantra
Sloganul: A car that doesn’t get distracted!
Morala: Dupa multe studii ale cercetatorilor britanici, s-a descoperit elementul care va convinge orice domnisoara sa cumpere un Hyundai: un oras unde toti barbatii sunt Ryan Reynolds.
[socialpoll id=”2330911″]