fbpx
Search

Jurnal subTURAT – Alfa Fest 24

Cum #subTURATmobilul a luat o mică pauză, mutăm atenția pe 2 alte membre ale grupului: Alfa Romeo 156 V6 și Stelvio Quadrifoglio, care au purtat echipa în ediția a 17-a a Alfa Fest. În mașini am fost 4: eu, Tudor, Radu și Filip. Anul acesta s-au sărbătorit 70 de ani de Giulietta (1954), 50 de ani de Alfetta GT (1974) și 30 de ani de GTV (1994).

Ziua 1 – Start Alfa Fest

De data asta nu am pornit grupați, dar ne-am întâlnit pe parcurs. Am savurat o băutură răcoritoare în benzinăria MOL din Sinaia, apoi am continuat împreună spre Târgu Mureș. Drumul a fost aglomerat, dar odată ce am intrat în Pădurea Bogați, șoferii s-au putut bucura de câteva porțiuni virajate cu asfalt perfect, până în Sighișoara. Odată ajunși la destinație, hotelul Hampton by Hilton, mașinile au fost spălate și parcate în siguranță și a început socializarea între alfisti, cu băuturi reci și povești calde.

Ziua 2 – Transilvania Motor Ring

Ultima zi a lunii mai a început devreme, cu admirarea mașinilor din parcare. Alfe mari, mici, nou nouțe sau trecute de prima tinerețe, toate așteptau cuminți sosirea șoferilor. Timid, auzeai câte un motor pornind, până când Tudor a decis să pornească al sau Busso și să îl lase să se dezlănțuie. Imediat după l-au urmat și Giulia și Stelvio-urile Quadrifoglio, care deși se laudă cu mai mulți cai, sunt mult mai silențioase. Ne-am urcat în mașini și am urmat indicațiile polițiștilor către ieșirea din oraș spre autostrada A3, pe care am părăsit-o lângă Cerchizel, ca să ajungem la popasul zilei, circuitul Transilvania Motor Ring.

Odată desmortiti, cei 3 colegi s-au putut înscrie într-un mini concurs de regularitate, exclusiv între alfisti. Eu a trebuit să stau în câteva ședințe, dar imediat ce m-am eliberat am început să fotografiez mașinile pe circuit. Cum regulile unei astfel de probe sunt foarte dure, contând să te situezi cât mai aproape de un timp de referință impus, dar nu sub el, ambele Alfe #subTURAT au fost eliminate pentru că au apăsat prea puternic accelerația. Am încheiat seară cu o sesiune de karting, în Târgu Mureș.

Ziua 3 – Defileul Mureșului și Castelul Bethlen

A treia zi a început la fel, cu un mic dejun bun și energizarea participanților prin admirarea Alfelor parcate. Poliția ne-a ghidat și astăzi, dar de data aceasta în partea opusă, spre Deda/Toplița. Acum am urcat și eu la volanul unui Stelvio Veloce, mașina echipei foto-video. Exceptând momentul de pe Transfăgărășan, a fost primul contact cu SUV-ul italian. Mașina, încărcată cu echipament și având 3 pasageri, nu a arătat semne de oboseală și m-am bucurat de fiecare centimetru de drum, fie el virajat sau nu, până la pista de bob din Toplița.

Prima pauză de relaxare a zilei a permis participanților să se răcorească la restaurant sau să experimenteze senzații tari pe cel mai lung traseu de bob din România. Ne-am întors apoi în oraș, pentru că la ora 19 urma să fim preluați de autocare și transportați la serata de la Castelul Bethlen din Bahnea. Aici ne-am distrat cu muzică bună, shot-uri și glume, până când a trebuit să ne întoarcem la hotel, unde petrecerea a continuat târziu în noapte. Pentru unii, că eu n-am rezistat mai târziu de ora 1 🙂 .

Ziua 4 – Întoarcerea spre București

După un check-out rapid, eu și Tudor ne-am urcat în 156 și am pornit spre București, cu planuri mari pentru următoarea ediție Alfa Fest. Vrei să ni te alături și tu? Poți începe prin a te înscrie în comunitate aici, sau prin a cumpăra chiar Alfa 156 V6 din articol, de aici.

Mai multe fotografii aici: Facebook subTURAT

Write a response

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Close
Continut © subTURAT 2021.
Close