fbpx
Search

MiTo QV – marele refresh – S02E01

Micul subTURATmobil a împlinit un an de când se află în posesia mea, așa că era normal să sărbătoresc ocazia cu trecerea la un nou sezon al Jurnalului de bord, iar orice prim episod trebuie să schimbe complet situația personajului principal, nu? Totul a început cu o schiță, dar din nou, a avut grijă Tzzivii să iasă ceva spectaculos.

Corsa. Rosso Corsa!

Nuanța care era pe mașină, un vișiniu metalizat, era total necunoscută. Nimeni nu își amintea cum s-a ajuns la culoarea respectivă, nici posesoarea anterioară, nici service-ul unde a vost vopsită, dovada fiind că elementele corectate ulterior aveau altă culoare. Vedeai asta de la o poștă. Așadar, o revopsire într-o nuanță uniformă era necesară, dar ce culoare să aleg? M-am uitat în portofoliul BMW Individual, dar Aventurine Red părea prea sobru. M-am uitat și la surioara de grup, Maserati, unde formele alungite ale noului MC20 strălucesc superb cu Rosso Vincente, dar este clar că dimensiunea compactă a micului MiTo nu ar fi fost pusă în evidență cu o vopsea complexă, care își schimbă culoarea la fiecare unduitura a caroseriei. Căutând o culoare simplă dar plină de viață, am ajuns în curtea Ferrari, unde Rosso Corsa și Rosso Scuderia ma așteptau să decid care e norocoasa. După câteva nopți nedormite, am rămas hotărât: Rosso Corsa 322, de pe Ferrari 458, va ajuta micuțul subTURATmobil să iasă in evidență!

Și n-am mai stat pe gânduri, mașina a intrat la dezechipat și vopsit! Am primit poze pe parcurs, dar prima dată când am văzut-o live, chiar și sub lumina fluorescentă a neoanelor din service, am rămas impresionat de intensitatea unei culori simple, fără pigmenți speciali sau fulgi metalizați.

Nu mai trag de timp, îți prezint primele imagini cu noul aspect!

Imediat ce te obișnuiești cu culoarea, vei observa ceva schimbat în față. Bara veche avea un scudetto mai îngust, care ocazional se dezmembra. Că să previn înlocuirea constantă a elementelor, dar și pentru un refresh, am ales aspectul facelift-ului din ’16. Modelul Quadrifoglio a devenit Veloce începând cu acel an, așa că era normal să preiau accesoriile versiunii de top. Grilele proiectoarelor au primit și ele nuanța Rosso Corsa, pentru a completa tematica.

Pentru a onora originile din motorsport ale “trifoiului verde”, în locul siglei de plastic am ales să experimentăm puțin și am preluat rețeta de pe vechiul (dar și noul) Giulia GTA, sau modernul 8C: trifoi vopsit manual, pentru noroc. Aici Bogdan m-a ajutat enorm, inclusiv cu alegerea unor nuanțe speciale, cu perlă în vopsea. Rezultatul nu iese în evidență în umbră, dar este foarte spectaculos sub lumina soarelui.

Ce nu e roșu… e gri

Normal, era nevoie și de o nuanță de contrast. Înainte, posesoarea a ales ca toate accesoriile să fie negre, dar mie nu mi-a plăcut ideea. Prea multe mașini apelează la negru lucios pentru contrast. Ei bine, dacă va amintiți din episoadele anterioare, pentru jante am ales un gri mat, L8AU (Audi Titanium Grey). Poate inspirat și de contrastul OEM (roșu-gri), am decis să folosim culoarea și pentru ramele farurilor și ale stopurilor, pentru fusta spate și alte mici elemente care au venit vopsite gri lucios din fabrică.

La final, ca să fiu sigur că micuțul Beagle cu care împart casa nu va distruge pragurile, am trecut și pe la Kaf, pentru o infoliere rapidă a pragurilor interioare, plus două folii de protecție a aripii spate. Apoi ne-am urcat în mașină și am plecat spre Transalpina 🙂

Checklist

  • Revopsire integrală – Rosso Corsa 322;
  • Nervii, timpul și mâna atentă a lui Bogdan;
  • Bară față + grile, proiectoare, suporți și alte accesorii;
  • Piese noi: siglă portbagaj, stop central, ramă geam;
  • Cameră pentru marșarier;
  • Folie protecție prag interior și aripă spate @ Kaf.
Write a response

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Close
© 2018. SubTURAT.
Close